تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟ سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد بازسازی صحنه سقوط و مرگ مشکوک جوان ۱۷ ساله در مشهد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است
سرخط خبرها

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به پرستاران مشهدی ابلاغ کرد

  • کد خبر: ۱۹۵۳۷۱
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به پرستاران مشهدی ابلاغ کرد
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را به پرستاران در مشهد ابلاغ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، در مراسم تجلیل از همسران جانبازان و پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره)، جانبازان اعصاب و روان و آسایشگاه جانبازان نخاعی پارک ملت مشهد و همچنین مراسم بزرگداشت روز پرستار مراتب سلام و تقدیر حضرت آیت الله خامنه‌ای را به پرستاران ابلاغ کرد.

وی افزود: ایشان فرمودند: «من همواره قلبم با شماست و برای موفقیت شما دعا می‌کنم».

نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم همچنین با اشاره به سیره حضرت زینب (س) گفت: ایشان با وجود اینکه در بطن مصائب و مشکلات بودند، اما انگیزه و نشاط هم داشتند، مصائبی که ایشان در صحرای کربلا به چشم مبارک خود دید، امروز باعث گریه و اشک بسیاری از شیعیان است، اما مشاهده می‌کنیم که ایشان در مسیر هیچگاه دچار یاس و ناامیدی نشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم افزود: نشاط و شادابی از نیاز‌های جدی و حتمی ماست و اگر زندگی با نشاط نباشد شیرین نخواهد بوداز این رو همواره در دین اسلام تاکید بر نشاط و شادی است، اما شادی نباید افراط و تفریط داشته باشد.
نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: عمه سادات در اوج مصائب در کاخ یزید در برابر سرزنش یزیدیان اعلام می‌کند که ما جز زیبایی ندیدیم، زیرا هدف داشتیم و به دنبال تحقق اهدافمان بودیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم افزود: ما باید از این مکتب درس بگیریم و درباره مشکلات جانبازانی که با آن‌ها در ارتباط هستیم، همواره قوی و بانشاط باشیم تا برای آن‌ها هم ایجاد انگیزه شود.

در این مراسم پرستاران بیمارستان امام خمینی (ره) مشهد در هتل توریست توس تجلیل شدند.

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->